Kompetensi Dasar
3.1 Mengenal, memahami, dan mengidentifikasi teks informasi yang diperoleh dari berbagai media berbahasa daerah secara lisan/tertulis.
4.1 Menyampaikan dan menanggapi informasi yang diperoleh dari berbagai media berbahasa daerah secara lisan/tertulis.
Indikator
3.1.2 Menjelaskan ciri-ciri teks informasi.
4.1.2 Menceritakan kembali isi teks informasi yang telah dibaca dengan bahasa lisan.
Ngidhentifikasi Titikane Teks Informasi
Saben jinis teks informasi nduweni ciri-ciri utawa titikan mligi. Bisa katitik saka informasi sing diandharake uga bisa saka basa kang digunakake.
Titikane teks Informasi:
Teks pawarta
1. Ngandharake fakta
2. Kamomot ana ing medhia cetak utawa elektronik
3. Isine pawarta sing lagi dadi bahan omongane masyarakat.
Tuladhane kaya teks ”Banjir Bandhang lan Longsor Trenggalek”
Teks Persuasi
Teks persuasif yaiku karangan sing isine ngajak utawa narik kawigatene, mangaribawani, lan ngyakinake sing maca. Wujud gancaran, isine bisa ngajak, ngelingake, mamerake, nawakake.
Teks persuasif yaiku karangan sing isine ngajak utawa narik kawigatene, mangaribawani, lan ngyakinake sing maca. Wujud gancaran, isine bisa ngajak, ngelingake, mamerake, nawakake.
Sesanti/ Slogan
Slogan isine ngajak lan ngelingake.
Slogan isine ngajak lan ngelingake.
Tuladhane slogan, kayata: visi misi sekolah, visi misi instansi/perusahaan, partai politik, lan sapanunggalane.
Pariwara/Iklan
Iklan kanggo mamerake lan ngajak supaya dideleng, dituku, lan digunakake. Iklan, tuladhane kaya: iklan sabun, iklan handpone, iklan panganan, lan sapanunggalane
Gladhen Ngidhentifikasi Titikane Teks Informasi
No comments:
Post a Comment